Συχνές Ερωτήσεις

Για οποιαδήποτε περαιτέρω απορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@chicmaison.gr

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω παραγγελία;

Προσθέστε στο Καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε, κλικάροντας “Προσθήκη στο Καλάθι”. Κατόπιν, μεταβείτε στο Καλάθι για να επιβεβαιώσετε τις επιλογές σας. Στην λίστα των επιλεγμένων προϊόντων, αν θέλετε μπορείτε να αλλάξετε τον αριθμό τεμαχίων ή να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν. Σε περίπτωση που αλλάξετε τον αριθμό τεμαχίων κάποιου προϊόντος, ενημερώστε το Καλάθι σας κλικάροντας απλώς την “Ενημέρωση Καλαθιού”.

Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κλικάρετε “Ολοκλήρωση της Παραγγελίας”. Όταν μεταφερθείτε στο Ταμείο, μπορείτε είτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας (αν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας), είτε να συνεχίσετε ως Επισκέπτης (δεν απαιτείται λογαριασμός), εισάγοντας τα στοιχεία σας και επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής που προτιμάτε.

Τέλος, επιβεβαιώστε οτι συμφωνείτε με τους Όρους & Προϋποθέσεις της Chic Maison και κλικάρετε “Αποστολή Παραγγελίας”. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης στην διεύθυνση email που δηλώσατε.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό;

Για να δημιουργήσετε τον προσωπικό λογαριασμό σας στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, επισκεφθείτε την σελίδα Λογαριασμός και εισάγετε την διεύθυνση email και τον επιθυμητό κωδικό σας στο τμήμα Εγγραφή.

Είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού;

Η δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας είναι προαιρετική αλλά εξαιρετικά χρήσιμη, καθώς σας παρέχει μια σειρά προνομίων και διευκολύνσεων, ενω παράλληλα σας δίνει την δυνατότητα να ολοκληρώνετε τις παραγγελίες σας πιο γρήγορα. Αν, παρόλα αυτά, δεν επιθυμείτε να εγγραφείτε και να δημιουργήσετε λογαριασμό, μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν ως Επισκέπτης (μη εγγεγραμμένος χρήστης).

Ο Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στις τιμές των προϊόντων;

Όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α.

Τα έξοδα αποστολής συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των προϊόντων;

Τα έξοδα αποστολής δεν συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των προϊόντων. Υπολογίζονται στο Ταμείο βάσει της διεύθυνσής σας και του όγκου της παραγγελίας σας και προστίθενται αυτόματα στο κόστος της παραγγελίας.

Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι τρεις: Ηλεκτρονική πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, αντικαταβολή και τραπεζική κατάθεση. Κατά την διαδικασία παραγγελίας, μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής που προτιμάτε.

Πληρωμή με κάρτα: Αν επιλέξετε τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας την χρεωστική ή πιστωτική κάρτα σας (Visa, Mastercard). Οι ηλεκτρονικές πληρωμές στο κατάστημά μας είναι απόλυτα ασφαλείς και διενεργούνται μέσω κρυπτογραφημένης σύνδεσης.

Αντικαταβολή: Αν επιλέξετε την Αντικαταβολή, μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά κατά την παράδοση των προϊόντων στο άτομο που θα σας τα παραδώσει. Η πληρωμή με Αντικαταβολή είναι εφικτή για παραγγελίες που δεν υπερβαίνουν το ποσό των διακοσίων (200) ευρώ. Αν το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας υπερβαίνει αυτό το ποσό, η επιλογή της Αντικαταβολής δεν θα είναι διαθέσιμη κατά την διαδικασία παραγγελίας.

Τραπεζική Κατάθεση: Αν επιλέξετε την Τραπεζική Κατάθεση ως τρόπο πληρωμής, μπορείτε να καταθέσετε το συνολικό ποσό της παραγγελίας σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς. Παρακαλούμε γράψτε το ονοματεπώνυμό σας, το τηλέφωνό σας και τον αριθμό της παραγγελίας στην αιτιολογία κατάθεσης. Ο αριθμός της παραγγελίας εμφανίζεται αμέσως μετά την υποβολή της. Επίσης εμφανίζεται εντός του ηλεκτρονικού μηνύματος επιβεβαίωσης που αποστέλλεται στην διεύθυνση email σας. Η τραπεζική κατάθεση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών. Η παραγγελία θα αποσταλεί όταν εμφανιστεί το ποσό της κατάθεσης στον λογαριασμό μας. Τα έξοδα μεταφοράς από άλλο τραπεζικό ίδρυμα επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου εσάς. Παραγγελίες οι οποίες αποπληρώνονται με από κοινού επιβάρυνση δεν γίνονται δεκτές.

Εθνική Τράπεζα

IBAN: GR7601103450000034540298790

Δικαιούχος λογαριασμού: Θεοδόση Αικατερίνη του Παναγιώτη

Alpha Bank

IBAN: GR3401407720772002002006106

Δικαιούχος λογαριασμού: Θεοδόση Αικατερίνη του Παναγιώτη

Δεν έλαβα το email επιβεβαίωσης για την παραγγελία μου. Τι να κάνω;

Αν πραγματοποιήσατε μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας αλλά δεν λάβατε το σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο Ανεπιθύμητα (Spam) του email σας. Αν χρησιμοποιείτε Gmail, παρακαλούμε ελέγξτε και τις καρτέλες Κοινωνικά (Social) και Προσφορές (Promotions), για να σιγουρευτείτε οτι το μήνυμα δεν βρίσκεται εκεί. Κατόπιν του ελέγχου σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@chicmaison.gr για να διευθετήσουμε το ζήτημα.

Έχασα τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;

Αν χάσατε τον κωδικό του λογαριασμού σας και δεν μπορείτε να συνδεθείτε, επισκεφθείτε την σελίδα Λογαριασμός και κλικάρετε τον σύνδεσμο “Χάσατε τον κωδικό σας;” στο τμήμα Σύνδεσης, για να στείλουμε άμεσα στο email σας ένα μήνυμα με οδηγίες δημιουργίας νέου κωδικού.

Μπορώ να λάβω τιμολόγιο για την παραγγελία μου;

Αν επιθυμείτε την έκδοση τιμολογίου για την παραγγελία σας, συμπληρώστε τα σχετικά πεδία στην φόρμα παραγγελίας.

Μπορώ να πραγματοποιήσω τηλεφωνική παραγγελία;

Δεχόμαστε τηλεφωνικές παραγγελίες στο 2695042549, από Δευτέρα έως Σάββατο 09:00 – 14:00. Παρακαλούμε σημειώστε τον Κωδικό του εκάστοτε προϊόντος (θα τον βρείτε στην σελίδα παρουσίασής του), καθώς είναι απαραίτητος για να υποβάλετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά.

Πώς θα ενημερωθώ οτι έχει αποσταλεί η παραγγελία μου;

Μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας σας, θα σας στείλουμε email για να σας ενημερώσουμε ότι είναι έτοιμη προς παράδοση στην εταιρεία courier. Στην συνέχεια η εταιρεία courier θα την παραλάβει από εμάς για να την μεταφέρει στην διεύθυνση που δηλώσατε.

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία που πραγματοποίησα;

Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία που πραγματοποιήσατε αν δεν έχουν ακόμα τιμολογηθεί τα προϊόντα της παραγγελίας και δεν έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν μέσω email στην διεύθυνση info@chicmaison.gr σημειώνοντας τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας, για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Σε περίπτωση που έχετε ήδη παραλάβει τα προϊόντα της παραγγελίας σας και επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης που σας παρέχεται (ισχύει για 14 ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση), επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν μέσω email στην διεύθυνση info@chicmaison.gr σημειώνοντας τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας, για να σας ενημερώσουμε περαιτέρω.

Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν που παρέλαβα;

Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν που έχετε ήδη παραλάβει, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παράδοσης. Για τις αλλαγές προϊόντων ισχύουν ορισμένοι περιορισμοί. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στην διεύθυνση info@chicmaison.gr για να σας ενημερώσουμε περαιτέρω.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου στο φυσικό κατάστημά σας;

Αν είστε κάτοικος Ζακύνθου και επιθυμείτε να σας παραδώσουμε τα προϊόντα στο φυσικό κατάστημά μας (Φωσκόλου 19), μπορείτε να επιλέξετε την “Παραλαβή από το κατάστημα” κατά την διαδικασία παραγγελίας. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά όταν είναι έτοιμα προς παράδοση.

icon-angle icon-bars icon-times